tel. 18 541 78 18
kom. 508 103 723
mail. boro@boro-laser.com.pl
Gadu-GaduGaduGadu: 2791929
Skypeskype: boro-laser
Twój koszyk jest pusty
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Gości online: 1
Wysyłka i płatności

Jak zapłacić

Jak wysyłamy, którą formę wysyłki wybrać.

Co zrobić w razie uszkodzenia przesyłki

 

Jak można zapłacić w naszym sklepie

Kupując w sklepie można dokonać płatności kartą płatniczą, szybkim transferem z wielu banków, zwykłym przelewem.

Sposób zapłaty wybiera się w czasie składania zamówienia.


Przelew dowolny można wykonać w dowolnej chwili z każdego  banku lub na poczcie.
Nr konta:  50 1020 5558 1111 1397 9870 0124 (bank Inteligo)
Dane odbiorcy przelewu: Firma BORO, 34-400 Nowy Targ, pl. Słowackiego 15

Po wybraniu Platnosci.pl następuje przekierowanie na stronę firmy obsługującej płatności kartami kredytowymi i kartami płatniczymi. My dostaniemy od niej tylko potwierdzenie zapłaty.
Bezpieczeństwo transakcji gwarantowane jest przez platnosci.pl
więcej na temat bezpieczeństwa
Kartą można zapłacić tylko w trakcie składania zamówienia. Nie można tego zrobić po dokonaniu zakupu.


w góre strony


Jak wysyłamy

Zamówione prace wysyłamy kurierem GLS lub Pocztą. Przesyłka kurierska kosztuje w większości wypadków 25 zł (w wypadku przesyłek o wadze ponad 10kg jest to kilka zł więcej) Koszt przesyłki jest wyliczany automatycznie w czasie składania zamówienia na podstawie łącznej wagi i można sprawdzić ile będzie to kosztowało.

  • Która forma wysyłki jest lepsza ? nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale można porównać zalety i wady przedstawione niżej, i świadomie wybrać.
  • Kurier dostarczy przesyłkę do domu/firmy na drugi dzień roboczy. Opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko. W każdej chwili można sprawdzić status przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej - czyli można dowiedzieć się gdzie jest przesyłka i w razie konieczności interweniować u kuriera, albo zapytać kiedy będzie doręczona.

    Informacje kontaktowe firmy kurierskiej można znaleźć na stronie www.gls-poland.com
  • Poczta dostarcza przesyłki najczęściej w ciągu 1 - 4 dni, ale bywa że paczka idzie dwa tygodnie. Od momentu oddania paczki w okienku na poczcie do momentu dostarczenia nie ma możliwości sprawdzenia gdzie jest paczka i kiedy będzie doręczona. W razie opóźnienia dostawy reklamacje można składać po 14 dniach od daty nadania. Od momentu złożenia reklamacji poczta ma 2 tygodnie na poszukiwanie paczki i rozpatrzenie reklamacji. Czyli w wypadku problemów z doręczeniem można czekać co najmniej 4 tygodnie na wyjaśnienie.
  • Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy, nie może zostawić paczki. Może dowieźć ją na drugi dzień. Trzecia próba doręczenia jest dodatkowo płatna, ale można odebrać osobiście w siedzibie oddziału firmy kurierskiej. Niestety najczęściej jest to kilkadziesiąt kilometrów jazdy. W razie problemów z doręczeniem kurier może kontaktować się telefonicznie i uzgodnić porę doręczenia. Kurierzy dostarczają paczki najczęściej w godzinach 10 - 16.
  • Jeżeli pracownik poczty nie zastane odbiorcy, zostawia awizo. Wtedy można osobiście odebrać paczkę na poczcie, najczęściej niedaleko. Nieodebrane paczki czekają 2 tygodnie na odbiór.
    w góre strony


Reklamacje z powodu uszkodzenia przesyłki

  • Reklamacje spowodowane uszkodzeniem paczki spisuje się z kurierem przy odbiorze.
    Dlatego trzeba koniecznie w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki i w razie uszkodzenia spisać "protokół uszkodzenia". Taki protokół należy przesłać do nas mailem lub faksem oraz tradycyjną pocztą. Uszkodzona przesyłka zostaje u odbiorcy. Po otrzymaniu protokołu podejmujemy decyzję o dalszym postępowaniu - najczęściej wysyłamy bezpłatnie nowe, nieuszkodzone elementy, a sprawę odszkodowania załatwiamy sami z firmą kurierską.
  • Reklamacje spowodowane uszkodzeniem paczki na poczcie składa się w urzędzie pocztowym. Reklamację rozpatruje Poczta w ciągu kilku tygodni. Na ten czas uszkodzona przesyłka zostaje zatrzymana w urzędzie rozpatrującym reklamację, i zostaje zwrócona odbiorcy po jej rozpatrzeniu. Odszkodowanie otrzymuje składający reklamację - czyli odbiorca paczki. Z tego powodu nie możemy wysłać bezpłatnie nowego towaru. Możemy wysłać za odpłatnością, bo koszt nowego towaru poczta zwróci zamawiającemu po rozpatrzeniu reklamacji.

w góre strony

 
© Boro-Laser : Dyplomy grawerowane laserem.
Oprogramowanie KQS.store
Designed by LTB.pl
Oferta przedstawiona na tej stronie nie odzwierciedla stanów magazynowych. W razie braku produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Większość produktów wykonywana jest na zamówienie. Zdjęcia pokazują jedynie przykładowe realizacje, przy zamawianiu można wprowadzać daleko idące zmiany wyglądu, kształtu, koloru i dodatków.