zanim zapytasz, przeczytaj

o co pytacie?

najczęstsze pytania:

KIEDY DOSTANĘ ZAMÓWIENIE

Staramy się wysyłać zamówienia, tak szybko jak to możliwe.
W większości wypadków wysyłamy w ciągu 2-3 dni od akceptacji projektu, a przesyłka dochodzi następnego dnia.
Ale to, czy możemy zrealizować i wysłać zależy nie tylko od nas. Do każdego zamówienia wysyłamy projekt do sprawdzenia i akceptacji.
Niektórzy klienci odpisują od razu i możemy zaczynać pracę. Ale bardzo wielu wprowadza zmiany i poprawki. Niektórzy naradzają się z kolegami, koleżankami, współpracownikami, rodziną – i ostateczna akceptacja zabiera im nawet kilka tygodni.
Dopiero gdy mamy akceptację czyli wiemy że poprawek nie będzie, możemy zaczynać.
Ile czasu zajmie realizacja, to zależy od zamówionej ilości i czasochłonności. Są dyplomy które można wykonać w ciągu kilkunastu minut, a są takie gdzie wykonanie jednego zajmuje wiele godzin. No i są też takie gdzie musimy czekać na podwykonawców  (np na pana stolarza który musi wykonać nietypowe elementy, albo pana kamieniarza który wykonuje kamienne podstawy)
I na końcu jest czas podróży od nas do odbiorcy. Najczęściej firmy przewozowe (kurierskie) dostarczają przesyłki w ciągu 1 dnia roboczego. Mniej więcej 90% paczek jest tak dostarczanych. Ale kilka % podróżuje dłużej. Na to nie mamy wpływu.
Jeżeli zależy ci na konkretnym terminie dostawy, skontaktuj się z nami przed zamówieniem. Napisz co chcesz zamówić, jaką ilość i na kiedy. Sprawdzimy wszystkie możliwości i podamy termin.

Jak wysyłacie

Wysyłamy kurierem i do paczkomatu Inpost.
Przesyłki kurierskie dochodzą w ciągu 1 dnia roboczego- tak dzieje się z większością paczek, ale niektóre idą 2-3 dni.
Kurierzy nie dostarczają paczek w soboty.

Czy moja paczka będzie dobrze zabezpieczona

Tak. Staramy się dobrze zabezpieczyć każdą paczkę.
Wysyłamy od prawie 30 lat i mamy w tym spore doświadczenie. Nie da się zabezpieczyć tak aby uniknąć uszkodzenia w każdych okolicznościach – zdarzyło się po paczce przejechał wózek widłowy w magazynie. Wózek waży kilka ton. Innym razem dostawca wrzucił paczkę przez płot do ogrodu, bo bał sie psa. Paczka rozmokła na deszczu.  Przed takimi zdarzeniami nie można się zabezpieczyć. A wynikają przede wszystkim z ludzkiej głupoty albo nieszczęśliwego przypadku.
Ale jeżeli nie zdarzą się jakieś nadzwyczajne okoliczności, to przesyłkom nic się nie stanie. Nam też zależy na tym aby doszły całe i nieuszkodzone. Po prostu nie opłaca się drugi raz robić i wysyłać. No i najważniejsze jest zadowolenie odbiorcy, że dostał towar na czas i w idealnym stanie.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar

Niestety nie.
Wszystkie dyplomy i statuetki wykonywane są na zamówienie, po akceptacji projektu.
Do czasu akceptacji można zrezygnować z zamówienia. Czasem tak się zdarza, i to nie jest  żaden problem.
Ale po akceptacji zamówienie trafia do realizacji i już nie da się zrezygnować ani zwrócić.
Ustawa o ochronie praw konsumentów mówi, że wypadku produktów wykonanych na zamówienie wg wytycznych zamawiającego nie przysługuje prawo do zwrotu.

Czy można zapłacić przelewem

Instytucje państwowe i samorządowe, urzędy, szkoły, uczelnie – mogą płacić przelewem z terminem płatności.
Fakturę z danymi do wpłaty wysyłamy razem z zamówieniem.

Natomiast osoby prywatne (fizyczne), firmy, fundacje itp. płacą przedpłatą.
Razem z projektem wysyłamy fakturę proforma z danymi do wpłaty. Realizację zaczynamy po akceptacji projektu i potwierdzeniu wpłaty.

W jaki sposób zamówić

Zamówienie można złożyć przez stronę tego sklepu, albo wysłać mailem.

  • W sklepie trzeba dodać do koszyka wybrany produkt, podać ilość, następnie podać swoje dane adresowe i przejść do wpłaty.
    Pod danymi adresowymi jest pole na wpisanie uwag do zamówienia, tam można umieścić wszystkie informacje. Ale nie jest to konieczne.
    W chwilę po zamówieniu przyjdzie mail potwierdzający zakup. Można na niego odpisać i wtedy podać wszystkie informacje, dołączyć zdjęcia pliki.
    Tak jest nawet lepiej, bo można na spokojnie wszystko przemyśleć.
  • Jeżeli ktoś nie chce klikać w sklepie, to może wysłać zamówienie mailem.
    Pisać trzeba na adres : boro@boro-laser.com.pl
    W mailu musi być podane kto zamawia, na jaki adres wysłać, co jest zamówione (kod towaru lub nazwa), ilość, termin dostawy.
    Muszą być dane kontaktowe osoby zamawiającej: imię, nazwisko, telefon.

Na podstawie takich informacji rejestrujemy zamówienie i przygotowujemy projekt.

  • W wypadku osób fizycznych (prywatnych) musimy mieć zgodę na przetwarzanie danych osobowych wymaganą przez RODO.
    Wysyłamy odpowiedni „formularz” czyli zwykły plik tekstowy w którym trzeba uzupełnić kilka informacji i odesłać do nas.
    Dopiero po otrzymaniu tego pliku, i mając zgodę na przetwarzanie danych osobowych (czyli zapisanie imienia, nazwiska, adresu i telefonu) wolno nam to zapisać i zarejestrować zamówienie.
  • W wypadku zamówienia „na firmę” nie ma takiej konieczności, wystarczy zwykły mail z podaniem informacji o zamawiającym, wysyłce, i o tym co jest zamówione
Shopping Cart
Scroll to Top