Jak wysyłamy

Jak wysyłamy, co zrobić w razie uszkodzenia przesyłki

Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane i sprawdzane przed spakowaniem.
Wysyłamy zamówienia od wielu lat, mamy z tym sporo doświadczenia więc przesyłki są zawsze tak zabezpieczone aby doszły całe. Zależy nam na tym, aby nie było problemów i przykrych niespodzianek przy odbiorze. Dlaczego ? bo klient zadowolony z dostawy może do nas wrócić. A niezadowolony raczej na pewno nie wróci. Poza tym dodatkowa wysyłka to dodatkowe zbędne koszty. W sumie nikomu się to nie opłaca. Więc po prostu warto dobrze zapakować.

Każdy produkt staramy się zabezpieczyć, jednak sposób zabezpieczenia wiąże się z rodzajem i kosztem przesyłki.

*** Wysyłka kurierem:

*  Produkty zabezpieczamy  w kilkuwarstwowy karton i folię bąbelkową. Dodatkowo używamy różnych wypełniaczy typu papier, gąbka, kartony, styropian – zależnie od produktu.
W niektórych wypadkach każdy produkt jest zabezpieczony indywidualnym kartonem i dodatkowo zabezpieczony w zbiorczym kartonie.

Przesyłki kurierskie w większości wypadków dochodzą w ciągu 1 dnia.
Jednak każda chyba firma kurierska ma regulamin mówiący iż na dostarczenie ma 48 godzin w dni robocze. Za pewność szybszej dostawy trzeba dopłacić, czasem dość sporo. Jednak pomimo takich regulaminów, prawie wszystkie przesyłki są u odbiorców następnego dnia po wysłaniu.
Stłuczki w transporcie to poniżej 0,5% realizowanych przez nas wysyłek. Niezależnie od staranności zabezpieczenia nie da się zagwarantować 100% pewności.
W wypadku stłuczki wystarczy spisać przy odbiorze protokół uszkodzenia i wysyłamy nowy towar na nasz koszt po otrzymaniu protokołu szkody i informacji co zostało uszkodzone. Protokół szkody jest podstawą rozpatrywania reklamacji w wypadku uszkodzenia w transporcie. Po prostu – żeby cokolwiek zdziałać z interwencją w firmie kurierskiej trzeba mieć „na piśmie” potwierdzenie że faktycznie coś się stało. I tylko do tego potrzeby jest taki protokół. Bez niego dowiemy się że „przecież odbiorca podpisał odbiór bez zastrzeżeń”

* Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 10-17. Niestety nie mamy wpływu na to o której godzinie przesyłka zostanie dostarczona do państwa.
W wypadku gdy kurier dwukrotnie nie zastanie odbiorcy, paczkę można odebrać osobiście w oddziale firmy kurierskiej. Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub nie zostanie odebrana – wraca do nas.

*** Wysyłka do paczkomatu:
Jest to najtańszy sposób wysyłki. Nadaje się do wysyłania przedmiotów stosunkowo trudnych do uszkodzenia. Nie nadaje się do wysyłania szkła.
Regulamin paczkomatów zabrania wysyłki delikatnych przedmiotów. Stłuczki zdarzają się rzadko, ale jeżeli taka się zdarzy, to nie można liczyć na odszkodowanie.
* przesyłki paczkomatowe dochodzą w ciągu 1-2 dni. Wszelkie informacje na temat statusu przesyłki wysyła firma Inpost, właściciel paczkomatów.
W razie uszkodzenia przesyłki reklamacje należy należy przesłać mailem na nasz adres, razem ze zdjęciami uszkodzenia i informacją co zostało uszkodzone. Przy czym należy pamiętać o regulaminie Inpostu, który zabrania wysyłania niektórych przedmiotów, z góry zakładając że mogą zostać uszkodzone niezależnie od zapakowania.

Shopping Cart
Scroll to Top